Alla inlägg den 26 april 2009

Av Annika - 26 april 2009 18:13

kom te stallet vid kanske kvart över 9 eller någ. annie var där och jag hjälpte henne lite.

sen kom emilie, och ja, jag suger egentligen som hästmänniska ...

iaf, sen åkte dom och jag blidde ensam, men fan va gött det va!

sen kom arne och när jag mocka sylles box kom lolla.

sen tog jag in wandis<3 och red igenom programet typ twice.

sen nån gång kom jessica också.

tog ut wandis<3 och rosie tyckte att jag kunde ta in gwen, så det gjorde jag, och ja typ tävtta ben och svans, klippte hovskägget och lite så, sen tänkte jag rida programet med henne också, så det verkligen sitter, men det kom typ 4 st som skulle rida 2 hästar som dom kunde ha som sommarhäst, och det var en del mer som skulle rida och vikkan och jag kom fram till att jag bara var snäll idag och att det kvar kaos i ridhuset x)

det blev inte något program eftersom att det var folk ivägen >.<

Jessica har förövrigt kommit super långt med rihannon<3^-^

jag skritta ut istället, lite mot herrgårn men vände typ halvägs.

det gick väl kanske inte superduper ens för att vara första gången, menmen.

nu är jag iaf helt (?) anmld till den 3e.

sen hem och lite så.

mor och far har köpt en typ docka till iPodden också (;

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards