Alla inlägg den 18 april 2009

Av Annika - 18 april 2009 17:42

Tjosan prosan, idag blev de stallet.

Kom dit runt 10 och då mocka jag lite och sen tog jag inte Wandisen ;)

Sköljde henne och lite så, sen red jag, Emma, Frida, Jessica, Jossan och Sofia ut, skit mysigt vare och ponnisarna var taggade till 1000 (;

Vi red mot sjön och på hemvägen när vi galopperade fick vi inte stopp på dom ;o Skit läskigt varte tycker jag (oerfana männsika i stallet).

Iaf, sen när vi kom tillbaka till stallet luncha vi hästarna och sen tog jag ut Wanda och tog in Maja. Red inte henne, eftersom det bara är 3 veckor kvar nu ;o Det visste inte jag, läskigt ;D

anyway, borsta en massa på dom små leriga bena och kroppen där hon fäller som jag vet inte vad ;o

Sen tog jag ut na och sköljde, blev en riktig genomgång på na.

Schamponerade in bena och svansen, hon verkade tycka att det var jätte gött, men det skulle jag också tycka ^^

Hem vid 4 eller nåt, då låg ja på 1.3 ;o fettläskigast vare, allt bara svaja för mej!

Iaf hem och sen duschen, nu nördar jag Mahjong Titans, är helt beroende av spelet! x)

oså skriver jag ju här x|

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards